رسانه نیوز

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

رسانه نیوز

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

آپارتمان فول امکانات به متراژ 70 متر در گمرکات

این آپارتمان به متراژ 70 متر در محله گمرکات قرار دارد. این محله از یک طرف به مرکز شهر، از یک طرف به کاسه گر محله و از طرف دیگر به جاده چمخاله منتهی می شود. این واحد دو اتاق خواب دارد که در یکی از اتاق ها کمد دیواری نصب است. پوشش کف از نوع سرامیک است. آشپزخانه این واحد کابینت ها از نوع ام دی اف می باشد و هود هم در آن قرار دارد. ورودی واحد نیز به صورت راه جدا است. املاک آرمان


از دیگر مزایای خرید این واحد می توان به موارد زیر اشاره کرد:


سند تک برگ

کمد دیواری

دسترسی آسان به ماکز خرید و رفاهی

 


شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.


جزئیات

شناسه ملک: 6323                                                                                                                   مساحت ملک (مترمربع): 70 مترمربع 

اتاق ها: 1                                                                                                                                        قیمت کل (تومان): 850 میلیون 

سال ساخت: 1390                                                                                                                   وضعیت: برای فروش 

تعداد کل طبقات: 1                                                                                                                   موقعیت ملک: داخل کوچه 

وضعیت سکونت: سکونت مالک

خرید و فروش خانه و آپارتمان در شلمان

امکانات

اپن آشپزخانه 

داکت اسپلیت 

راه جدا 

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

https://amlakarman.com/property-label/villa-up-to-x-milliard-tomans/

نمای ساختمان

سنگ

آهنگ جدید امیر رشوند به نام «شونه»

متن آهنگ امیر رشوند شونه
دورت کنم از کی گلم حواست اصلا نیست

کسی تو قلبم نیست تو هم نباشی پس من چی

دلت تنگ میشه بیا پهلو خودم

بیا دورت بگردم

بغضتو بزار برا خودم

بیا بیخال همه شیم گلم

من که کنارتم حالا تو هم

بذا رو شونه من سرتو سرتوMusicdel | موزیکدل

میدم هر چی دارم برا تو

تو قشنگ ترین عادتمی

تو که باشی پیش من

واسه کل شهر شاخ و شونه می کشم

تو میخوای رو چشم

تو که پیش منی غم ندارم نه

چیزی کم ندارم من پیشتم

بذا رو شونه من سرتو سرتو

میدم هر چی دارم برا تو

تو قشنگ ترین عادتمی
من میمیرم برا تو